onsdag 30 januari 2008

harvard

jag sitter på athan's och dricker te och äter något extremt chokladigt och sött, eftersom jag har en dag då det är det enda jag behöver. jag har haft en underbar dag. mina klasser var slut redan vid elva, och dom spenderades med att komma ifrån ämnet och prata tvserier. sen åkte jag och buddy till harvard. aaah. cambridge är som en liten bubbla och vi spatserade runt. var inne i affären dom spelat in en scen i från filmen om räknesnillarna från MIT, en affär med kalles kaviar, huset där han pluggar old norse och en konstig snubbe bodde, en bokaffär med en svensk sektion, coop där jag köpte en äkta harvardhoodie OCH harvard library (som är det tredje största i världen och byggt med pengar från en författare som omkom på titanic) där jag läste och skrev.

AH.

1 kommentar:

Unknown sa...

Haha, "mina klasser", you're losing it and I'm loving it! : )