fredag 1 februari 2008

torsdag

jag har varit här i 4 veckor. fett med bäst!
imorgon är det midterms vocabularyquiz och sen ska jag till läkaren för min rygg. sen är det helg! igår var jag ute och sprang för första gången på två veckor. längs washington street, upp på tremont street med pearl jam - come back i lurarna. idag har jag skaffat bibliotekskort och lånat sjunde harry potter och jag eggar scrubs eftersom jag mutade brad med en snäll lapp och lånade fjärde säsongen. jag hänger på athans bakery igen och är sjukt trött, eftersom det är helt omöjligt att sova här. om det inte är för att alla springer i korriderna och väggarna är papperstunna så är det för att det tar minst två timmar från det att du börjar säga att du ska gå och lägga dig tills du faktiskt kommer i säng. du möter minst tio personer i korridorerna du stannar och pratar med och tillslut lyckas någon övertala dig att se film och äta pizza istället.

"off the record, I like to get kissed before I get fucked"

please don't sing to me
cause it hurts me to hear the melody that was good to me before
oh my sweet song, you don't sound so sweet no more
oh you said love was forever and you told me love would never break my heart
and I believed you as I fell

Inga kommentarer: