lördag 9 februari 2008

lördag

snön yr över boston. liz, david och jag hänger i mitt rum och är ensamma tillsammans. vi fångar snöflingor med tungan ut genom fönstret. jag är fylld med en sån bra, fin känsla. det är så mycket som är bra här. idag följde jag och christian med david på hans audition på berklee. igår efter skolan skjutsade liz mig, marta och nathalie till fenway. jag älskar att åka bil här. hög fart och ett soundtrack. vi hängde på fenway hela eftermiddagen, låg i sängen och pratade och det var precis som i efs reklamblad. sen var vi på birthdayparty hos daniel. martha försökte lära mig prata norska, jag och fredrik hade seriösa diskussioner på svenska vilket var himla skönt även fast min dialekt är helkonstig. jag tog massa kort och det var fint att träffa folk.

det är så himla himla bra. och när det inte är det, blir det alltid bättre igen.

it just matters, how does your heart sound

1 kommentar:

Unknown sa...

Som sagt, you're SO losing it!