torsdag 7 februari 2008

wonderwall

det här är världens bästa kväll!!!
efter en dag då jag släpat omkring på david som varit blind för en skoluppgift och skrattat mig halvt fördärvad när han försökte äta i cafeterian, så gick vi till porter bellys. jag, david, liz och martina. delade på nachostallrik och pratade. det var open mic-night och efter en total impuls, lite övning och massa pepp så spelade jag och david. det var så konstigt att höra sin egen röst igen men jag blev helt hög och vi improviserade och jag ville aldrig att det skulle ta slut. och efteråt kom en snubbe fram och sa att han tyckte vi var sjukt bra och han är tydligen en former talent scout och jag fick hans nummer och AAAAAAAAAAAAAAH. inga ord kan beskriva det här; det var bara en såndär perfekt kväll som inte går att planera. och vi hoppade hem i regnet och nynnade på you and me.

regnet faller över boston, och jag är så jävla glad.

4 kommentarer:

Anonym sa...

åh, baby, jag är också glad! glad för din skull. jag har åkt på årets sjukdom här borta. hoppas detta kommer fram nu. stort förlåt för att är sämst i världen och inte skriver till dig. men jag läser din blogg varje, varje dag och jag saknar dig.
är stolt över dig att du gick upp och sjöng!! du är bäst i min värld!

all, all, all kärlek

Unknown sa...

åh, FETT najst! fy fan vad du är duktig! : )

Carro sa...

Du är så förbannat bra lisa, vi vill se mer sådant!

Anonym sa...

allt låter jättefint! o nu har du ändrat så att man kan kommentera utan bloggerkonto, vad bra! :)
jag vill gärna höra mer om allt snart! kram lisa!/elsa