tisdag 19 februari 2008

president's day

yesterday me and maria went to lechmere. to the end of the green line where there is a big mall. I bought a new ipod and a camera and scared the salesman off. then I fell asleep at the train and missed my stop and went to the end of the green line in the other direction, before I met up with a bunch of people to go to gaslight to celebrate jeff's birthday. the food was delicious, and everything in the resturant was imported from france. today we have the day off, since it's president's day. I've been to the movies with marthe and nathalie, watching 27 dresses. boston is cloudy and rainy today, but warm. and lovely as always.

and I love my everydaylife here. just walking to white hen, making our bad internal jokes, eating ben&jerrys and then strut home in the rain. it's as good as it can be.

and when we're walking down the streets, I want to frame the memories

2 kommentarer:

indala sa...

Men åhe! nu blir du så där internationell, så jag måste anstränga mig för att fatta någe av bloggen. jag tycker det är coolt att man kan prata svenska, att man ska skriva så folk fattar, jag tycker det är ännu coolare att man kan lära sig ett annat språk lika bra som det första. världen den är konsig ibland, för att inte tala om charader. fast det är ju logiskt. svammel var det ja..haha men jag skriver hemtenta hela dagarna så jag får skriva bullshit hur mycket jag vill. hjälp.

indala sa...

Fuck. jag hade skrivit värsta långa kommentarer på engelska om att jag visst gillar att du skriver på engelska men att jag bara är trött påe ngelska eftersom jag måste analysera mina jobbiga skoltexter på engelska. jag orkar inte skriva allt påengelska igen.

jag vill inte cencurera min blogg, du vet, men förstår att det jag skriver säkert kan göra ont i folk som läser. men men. jag blir iaf jätteglad när du ser mig som rolemodel :)