söndag 17 februari 2008

amazing it seems

jag lever min dröm. det är så fantastiskt att jag storknar.

idag var vi med klassen på isabella stewart garden museum. det var var magnifikt. det första du ser när du kommer in är en stor trädgård med tre våningar stenhus runt omkring. alla rum är dekorerade och med konst samlad av isabella. sen åt vi på woodys och hängde på fenway dorm innan jag och david rände genom boston för att möta upp liz och martina på bio. vi såg step up 2 och även om slutet var sappy sappy sappy så blev jag så ruskigt peppad och gjorde konstiga dansmoves efteråt. sen har vi hängt i liz's rum. jag åt farligt mycket ben&jerrys i mina myskläder, liz plattade martinas hår, david spelade gitarr och liz krympte sina kläder. jag låg mest på golvet och gäspade och log åt att det är precis så som jag vill att det ska vara.

rebecca lawell - did I tell you