måndag 11 februari 2008

are you how?

aah, jag har haft en underbar dag! vi har varit på roadtrip med liz’s hyrbil. ibland kan jag inte sluta le alltså. vi tog en omväg ut till manchester by the sea. hälsade på gamla vänner till liz som bjöd på te och kakor. sen vidare mot rockport, blåsig men supermysig liten hamnstad med minismå hus och souveniraffärer. och vi lyssnade på passande musik och vi drar våra internskämt och skrattar oss dubbelvikta och jag njuter. innan vi åkte hem stannade vi på IHOP, åt pannkakor, tog kort och skrattade ännu mer.

ibland slår det mig; jag är i usa. idag slog det mig när vi körde längs alla matkedjor längs vägarna eller när jag vaknade upp på hemvägen och det första jag såg var ett skymmande boston med skyskrapor och tusenstals ljus. vart jag än tittar så blir jag förundrad.

och, när det känns sådär bra; det var precis det här jag var ute efter.

nu: plugg.

1 kommentar:

Unknown sa...

Åh, den där känslan av att fatta att man är där, den minns jag!!! Den var stor, sjukt stor. Och man kan va stolt när man får den!!!