fredag 15 februari 2008

the collaways

livet är så fruktansvärt bra! idag, igår och en massa andra dagar. igår skrattade jag tonvis, det var vårsol och jag var ute och sprang i 40 min. och middagen på cheezcake factory var värt all väntan. bästa måltiden jag ätit på 6 veckor. idag är tillochmed bättre. vi har pluggat konst i veckan och det slutade med att vi på dagens lektion jammade hela tiden. bara spelade spelade och skrattade. det är vårsol idag också och jag har druckit kaffe med will, the former talent scout. vi ska spela på the lizard lounge på måndag och han fick min demo och jag är så äckligt glad! jag hade total smileattack som vi kallar det här, och när david, liz, jeff och jag går arm i arm på vägarna vill jag bara fota och rama in oss. dom är min låtsasfamilj och jag älskar dom.

it's workin out, it's workin out, it's workin out!!!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Åh, det är så man blir tårögd over here!

indala sa...

baby! fan vilket liv du lever, kan inte bli mer usa än sådär. cheescake o shit. själv är jag hos rickie och det är fest här, han fyller ju år imorgon. jag ska se hur många timmars sömn jag kan skaffa mig.
puss o kram