torsdag 10 januari 2008

sucky sucky grammar

igår efter att vi pluggat i lecture hall lånade vi jasons bil och åkte längs charles river i mörker. stannade på dunkin dounts och lyssnade på bra bilmusik på radion. sjukt underbart.

idag hade jag min första spin-class, intrapersonal communication. min lärare heter joseph och han är galen. extremt provokativ och speciell och jag kommer gråta hundra gånger i det klassrummet. något av det första han sa var att han skulle försöka få några av oss att hoppa av för att han bara vill ha crème de la crème. sen slängde han en godisklubba i väggen, lindade in sig en sjal och pratade om vad vi ska göra under terminen. vi ska testa att byta kön, vara blinda för en dag, lära oss tillit och utforska oss själva.

ikväll har vi spelat mafia och skrattat och hängt i maries rum och jag har förbannat grammatik.
nu ska jag och marie se film!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Åh,

den som ändå finge plugga språk...

Unknown sa...

VAd såg ni för film? var den bra?