onsdag 2 januari 2008

ostrukturerat kaos

dagen före dagen. det är helt sjukt.
så sjukt att hur mycket jag än säger att det är sjukt så kommer det aldrig gå att beskriva HUR sjukt det är. 6 års tankar, planer, funderingar, förväntningar och så är det helt plötsligt imorrn.
hela dagen har gått åt till att packa, tvätta, städa, lyfta, dona, fixa. inget är strukturerat och det finns nog många lådor som kan få priset "mest udda blandning i en kartong någosin".
min väska väger 27 kilo och går ibland inte att öppna, ibland inte att stänga.

jag har fått fin hjälp av kicki och moa.
vi åt upp massa av min mat och torkade skåp och lyssnade på roxette.
jag älskar när man kan få en förnimmelse av något som varit men inte finns kvar, men ändå märka att det ligger i bakhuvudet och att känslan aldrig försvinner.

1 kommentar:

Sanna sa...

Visste väl att du skulle falla för trycket och skaffa en blogg tillslut ;)
Fan vad kul för dig att äntligen komma iväg, förstår att nerverna måste va uppåt alla väggar, och jag är bara aaaaningens avundsjuk hehe. Förlåt att jag inte kom förbi avskedsfesten också, fick jobba över och slutade inte förrän runt midnatt. Hur som helst, lycka till med allt och ha så fruktansvärt kul :)

(förresten, vet du att det är inställt så man måste ha en blogger-konto för att kunna kommentera? det går att ändra vid inställningar :)