söndag 13 januari 2008

oh snap

eftersom jag inte pluggade i lördags, utan istället svarade på mail och gick långpromenad, så sitter jag just nu och skriver ett proffsigt hatbrev till Bush. idag har jag sprungit och tvättat, gråtit i JKs rum och pratat om kärlek och fått en killes point of view. plus att jag fått en äkta starbucksmugg som jag kan ha te i av liz och marie för att göra mig gladare.

igår skrattade jag mer än jag gjort i hela mitt liv. efter att liz och marie tröstat mig i vanlig ordning såg vi zoolander i filmrummet och sen hände något som gjorde att vi skrattade oavbrutet och fick ont i magen. jag tror det hade något att göra med min röst/peter-brad/pizzabeställning/pokeleken osv. efter många om och men beställde vi iallafall hem pizza och sen såg vi sex and the city.


don't try to fight the feelin'
cause the thought alone is killing me right now

if what they say is "nothing is forever"
then what makes, then what makes, then what makes
then what makes, then what makes love?

2 kommentarer:

Unknown sa...

what makes love the exception?

jag är jämt först!

Unknown sa...

Vilka söta kompisar du har!