tisdag 29 januari 2008

things I like

bigbrothersociety. thanks to all the securitycameras over here I now know who stole my bag. och billy, vår vaktmästare, är kanske sötast.

david. jag kommer vara en total hippie när jag kommer hem. igår tvingade han mig att krama ett träd och sen gjorde han en övning med mig så att jag nästan svimmade. vi köpte snackpacks från automaten och spelade gitarr på hans rum. lovely.

jousha på starbucks. jag behöver bara ställa mig vid disken och han frågar "you wanna know what song it is, right?" starbucks har bästa soundtracket.

promenader med liz. idag var det sol och droppade från taken och vi gick runt i området och pratade om hur sjukt det är att allt vi sett på tv är verklighet här.

denna vecka har vi midtermsexam. hur gick det så fort!? det betyder massa massa plugg på allt det vi hitills gått igenom. men min klass är fin och på lördag har vi i uppgift att åka till 10,000 villages, en fairtradebutik med mat från världens alla hörn.

soundtrack of the day:
kt tunstall - the girl and the ghost
the feeling - sewn

Inga kommentarer: