måndag 1 september 2008

sommar/höst

idag är det officiellt höst. jag har inget grepp om årstider eller månader, men jag brukar alltid sammanfatta och känner behovet. försommaren är några av dom två bästa månaderna jag nånsin haft. det var bara ledig tid, rehab hos mamma och pappa, te och sex and the city på strombergs vag, utgång, fantastiska vänner och kärlek. plus årets bästa helg i stockholms skärgård. sen drog jag till boston, älskade boston och hade slappa lektioner, söndagar på stränder, onsdagar på porters, simmning med astrid, skvaller, glass, skratt och gemenskap med liz och merel och den där fina fina känslan bara boston kan ge mig. på slutet kom anton och leffe och vi roadtrippade och det var allt jag nånsin drömt om.

idag har jag haft sovmorgon med anton, som bara vi kan. vi åt konstig frukost/lunch betående av mackor, scrambled eggs och glass. sen hälsade jag på i annas nya lägenhet på ersboda. vi drack te och pratade om marilyn manson, lockigt hår, a-kassa, läkarskräck och resor. ikväll har jag fikat med söta emilie på station och pratat musik, oslo/usa och giftemål.

Inga kommentarer: