söndag 31 augusti 2008

that's what you get when you let your heart win

jag har haft en fin helg, trots jobbet. i torsdags sprang jag innan vi svullade köttfärssås och glass till xmen2. på fredag var det sovmorgon och leffes omelett till frukost innan jobbet som var slappt. jag fick choklad och satt på oscars balkong på långrasten. tre koppar te i solsken och prat om lumpen, framtid och motivation. efter jobbet la jag ansiktsmask, åt mörk choklad och hallon och läste min mysiga bok. lördag var det jobb mellan 7 och halv fem. jag fick min allra första parkeringsböter, som jag inte behöver betala! kvällen bestod av världens längsta förfest som lixom aldrig tog slut, med cigarrer, vattenpipa, guitar hero, citat och insikten om att umeå är litet. idag är dagen efter, och hänget som jag älskar. det är sol för första gången på evigheter och jag har ätit fet hotellfrukost med fina änni på plaza. pratat om misstag och män.

och; jag har världens finaste runt omrking mig.

Inga kommentarer: