måndag 11 augusti 2008

six flags och slutet

från och med nu blir det svengelska.


jag har precis kommit tillbaka efter en heldag, och klockan är halv två. det är min sista natt på EF och jag har sjukligt mycket att göra. vi har kirrat bil och imorrn drar vi till washington. satans pepp! och vi pratade om att återförenas när vi är 80, då kommer vi vara ett äkta badmotherfucker-crew. jag med alzhimers, leffe med parkinson och anton med tics. oslagbart! :)

gårdagen bestod av att åka buss, smsa och tvätta. på kvällen drog jag med mina män till cheesecake factory och vi åt orgasmiskt god mat. efter det mötte vi upp anna på stephanie's för en drink och pratade om väsentligheter och oväsentligheter. vi tänkte gå ut, men köerna var långa, så vi satt i parken istället, innan vi tog en taxi hem och åt upp resterna av våra cheesecakes. idag gick vi upp tidigt för att möta upp anna igen, hyra bil och ta oss till springfield, där six flags ligger. vi har levt på adrenalinkickar hela dagen och det var fett fett fett! vi har åkt säkert sex olika bergochdalbanor, stått i kö, fått ont i fötterna och ätit junkfood. sen roadtrippade vi hem, dansade lite i bilen, åt hamburgare, förlängde kontraktet på våran bil, körde vilse och tog oss sen äntligen hem.

det är så mycket jag tänkte att jag skulle göra, tänka och känna, såhär min sista dag och kväll. inget blev så, och jag vet inte ens om jag orkar med och vill ha sentimentala hejdån. jag gjorde mina i april, och jag är tillbaka om två månader. men det är the end of an era, larissa är inte här längre och jag fattar det nog inte. vet inte ens om jag vill det.

metro station - shake it

Inga kommentarer: