onsdag 10 september 2008

hopp

det finns hopp om mänskligheten! någon vänlig själ hade lämnat in min telefon på ica, oh happy day! min syrra ringde runt halva världen innan hon nådde mig, and it made my day.

jobbet gick super idag. jag älskar när det bara flyter. och även om det är drygt att gå upp vid sju och galet kallt att cykla, så är det obeskrivligt skönt att vara klar klockan fyra. sen har jag hängt med mina systrar på glunten. jag och linda svängde ihop klyftpotatis och nån kulinarisk grej med creme fraiche och pratade jämställdhet och förlossningar i väntan på hella and the real gossip. vi gjorde hallon/smultron/blåbärspaj, fixade te, målade naglarna och skrev listan. pratade sen om sexställningar, rastlöshet, PIP, dates with the past och prinsar. plus en massa skratt på det. oslagbart.

Inga kommentarer: