tisdag 9 september 2008

it's a beautiful life

åh så flott. igår hade jag sovmorgon, såg providence, plockade vinbär utanför mitt fönster och fick cykla och promenera på jobbet som gick super. idag har jag varit ledig, aaah. gick upp vid tio, gick stavgång, åt fil och vinbär och lyssnade på p3 populär och sen låg jag på gräset och läste mina nya bok, jag minns att jag sprang. vid halv fem mötte jag upp älskling och vi handlade mat och gjorde supergoda kycklingenchiladas. sen har vi gått promenad och jag har sett one tree hill. nu ska vi äta glass och se klart femte elementet. det blir inte mycket bättre än så.

och i söndags låg vi och flamsade i säkert två timmar innan vi skulle sova. att vara kär är det finaste. nu jobbar jag dag i tre dagar, det är en hel välsignelse. (något jag aldrig trodde jag skulle säga) plus att det här vädret gör mig alldeles nipprig och lycklig. jag ska klå den här rastlösheten.

goo goo dolls - all eyes on me

Inga kommentarer: