onsdag 24 september 2008

prima liv

idag har det varit underbart varmt höstväder, typ som en perfekt nalle puh film eller det jag kallar amerikansk höstluft (jag saknar nu). åh så fint! efter en liten sovmorgon (jag lyckades ta mig upp vid nio!) så var det stavgång, bloggkoll.se, providence och vitkål. sen cyklade jag till glunten för att hänga med linda och sara. vi gick promenad längs älven utan jacka och fotade. vi bakade en fyrkantig kladdkaka och som vi åt på balkongen med prat om lån, män, framtid, sex, relationer och skola. sen jobbade jag lite innan det var kollektiv-middag på glunten. vitlöksbröd, fullkornspenne, sallad och baconchampinjongish (gish är kanske världens bästa ord) yummie. ikväll har det varit te, värmeljus och häng och update med danni.

fin dag. i veckan blir det mer kvällsjobb, stavgång och fika.

sara, har du och mark funderat på att förlova er?
nja, vi har mer funderat på att bo i samma land..

Inga kommentarer: