måndag 29 september 2008

oh hot damn, this is my jam

gårkvällen var förträfflig. chirre och godis från godishuset, bob marely i bakgrunden, pms-prat och sanning kort som ledde till sidospår och tjejsnack. anna uttryckte sig på det finaste sättet jag hört nån beskriva min klumpighet på. jag skulle diska åt henne (ja, jag älskar att diska) och hon var orolig för att att allt skulle gå sönder och bad mig vara försiktig. jag sa att jag är medveten om att jag är klumpig och då sa hon "du har bara ett häftigt rörelsemönster." haha! hon är en riktigt vän hon, och frånochmed nu är jag inte klumpig, jag har bara otur med mitt häftiga rörelsemönster.

idag har jag ätit knäckebröd med danni och anna till frukost, sett providence, laddat upp bilder, haft update med anna och promenerat i solskenet till universitet. fick tips och råd från socionomprogrammets syo för internationella studier om hur jag ska lösa min sugiga usa-situation. jag blir så galet peppad på att plugga alltså!

dagens soundtrack:
jenny owen young - hot in here (älskar när rock/rap eller liknande låtar görs om i en akustisk version. denna låt är kung)
nelly furtado - crazy (också sjukt bra cover)
flo rida - in the ayer (den här låten får mig att tänka på hella och one tree hill)
rick ross - speedin (helgens förfestlåt, tillsammans med hot tamale)

Inga kommentarer: