lördag 17 januari 2009

Välbefinnande

Den här helgen har bestått av av välbefinnande. I fredags var jag ledig. Jag tog sovmorgon, tränande stepmuskel på iksu till bästa låtarna (womanizer, pokerface, in the ayer, low.. peppen blir alltid total!) och sen var jag som sagt på kroppsbalansering. Efteråt var jag och mamma en fika på Mekka och på kvällen såg jag film. Såg klart heights (fin film) sen Cinderella Man (sjuuukt bra) och sen såg jag och Anton Låt den rätte komma in. Mysko men bra och jag förstår filmkritikerna. 

Idag var min och syrrornas efterlängtade spadag. Vi hade ju tänkt dra till Sundsvall men efter en koll på ekonomi och budget så dissade vi den idén och drog till Umedalen istället. Vi gick på bodybalance (galet jobbigt) hängde i diverse pooler, (med snyggaste kaklet) åt efterbliven lunch, läste tidningar och satt i fejksol, pratade om kroppsbalansering, pojkar och januari. Sist fick jag min härliga behandling. En timme av massage, akupressur och ansiktsbehandling. Jag var i trans av avslappning.

Sen har vi lagat middag (klyftpotatis och kycklingfileér inrullade i bacon och med cream cheese) sett film (feast of love, himla fin) svullat, läst mera tidningar och pratat lite till. Nu ska vi dricka te och göra något test. Mina systrar är bäst. (Rim!)
 

Inga kommentarer: