söndag 25 januari 2009

Så rätt

Jag gjorde så rätt som bytte bort mitt morgonsöndagspass på jobbet. Drog på umespexarnas kick off i Innertavle och det var galet bra. Tacos, charader, punch, lekar, manusuppläsning, marängswiss, anagram, retromusik, dialekter, bonding och massa massa skratt. Det här blir så bra! Sen impuls-drog jag och Carro på invigningen av Tc's nya våning. Hon gör mina kvällar alltså. Efter en timmes kö blev det dans, skvaller och cosmo. Nöjd och glad tog jag bussen hem, stekte pannkakor och såg vänner.

Idag har varit lugn och skön. Har sett flera avsnitt Canad's next top model (fel tjej vann!) och pysslat på hemma. Sen fika på Wayne's med Carro och update och relationsråd. Nu står jag och steker köttfärs och försöker ta hand om min sjukling till pojkvän. Snart ska vi se vänner.

Inga kommentarer: