söndag 11 januari 2009

P-p-p-pokerface

Ah, sköna helg, även fast jag har haft sjukligt mycket huvudvärk. I fredags simmade jag, spelade spel med Anton, Leffe, Oscar och Danni. Sen käkade jag godis och tittade på Asien-bilder med Danni och Carro.

På lördagen sov jag mest, innan det var utgång på kvällen. Pizza och Med andra ord innan vi drog på inflyttningsförfest på Sofiehem. Jag älskar mitt gäng! Kaffedrinkar, piggelin, roliga kort, skratt och kärlek. Även fast jag fick rödvin över hela min klänning. Men vi hade krismöte på toaletten och Carro min räddare i nöden hällde salt över hela mig. Sen shakade vi ass på Corona, jag blev jagad och träffade dessutom Linda och Sara. Sen vandrade vi hem, åt mer pizza och kakor och skrattade halvt ihjäl oss.

Idag är en lugn söndag med sovmorgon, slötittande på tv, lingonlängtan, sms och klyftpotatis.

Inga kommentarer: