fredag 23 januari 2009

Dag 6

Idag är det jobbigt att detoxa. Huvudvärk, illamående och konstanta gäspningar och allvarliga cravings på det. Jag vill ha MAT. Helt enkla maträtter som jag annars tagit för givet. Pannkakor, maxmål, tacos, pasta osv. Listan kan göras lång. Men imorgon är det slut iallafall.

Annars så har jag lunchat med Annaisabella på Sushi bar idag (googlade och jag får faktiskt äta vegetarisk sushi. Det enda som kan ha blivit lite fel är riset) Vi peppade tågluff och hade det allmänt trevligt. Sen storhandlade vi på Maxi. Jag älskar verkligen att storhandla alltså. Köpte massa bra grejer inför nästa vecka då jag får äta igen (ska baka världens godaste cheesecake) medans Anna sprang runt och hittade trosor på extrapris.

Nu har jag precis sett film och ska uppdatera mig på greys, sen sova.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är så bäst som inte simmade!! Vad stolt jag är! :D