tisdag 6 januari 2009

for all the girls

tjejer är kanske den bästa uppfinningen. helt enkelt. i söndags drack jag en kanna te med carro på schmäck och diskuterade badrumsrenoveringar, relationer och kroppsbalanserare/medium. igår ringde dani när jag gjorde fotbad och såg beverly hills. hon är i sverige! shit vad glad jag blev, även fast hon presenterade sig som polisen. idag har jag varit ledig och fikat kladdkaka med sis på mekka (ränderna går aldrig ur..)och skvallrat oss igenom göteborgsäventyr, spaalternativ och relationshanteringar. sen lagade jag advokadopaj med linda och sara på glunten, gjode mer kladdkaka med citron i, vispade grädde för hand och såg sex and the city filmen med extended scenes. jag har fått flera koppar te, en lånemobil, vänskap och en sovplats. snart ska jag lägga mig och läsa vad varje svensk bör veta. både kunskap och kärlek.just what I need. 

1 kommentar:

Anonym sa...

tack för idag sis!