onsdag 7 januari 2009

tekniska prylar dör runt mig

Det är sant. Jag är tjugo år och följande har inträffat sen tekniken på allvar steg in i mitt liv:

* En snodd mobil
* Min stationära dator kollapsade när vi bodde på Ålidhem
* En sisådär fem freestyles/cdspelare/mp3 som inte riktigt ville funka
* Två systemkameror. En som spegeln lossnade på och en som det spilldes saft över.
* En snodd digitalkamera
* En snodd ipod
* En dator som hatar mig
* En ipod som jag fått återställa oräkneliga gånger (och som fortfarande inte fungerar!)
* Min älsklingsmobil har precis gått sönder för andra gången (lät som att jag har många, menar mer att jag trodde att det var jag och min mobil till döden skiljer oss åt)
* Min externa hårddisk la helt plötsligt av och gissa? Inget på den gick att rädda. Oh happy day!

Vad gör jag för fel? Och det värsta är att detta är endast min vetskap. Vem vet vad jag gjort innan jag var medveten? Eller när jag sover? Eller när jag trott att jag vetat vad jag håller på med..

1 kommentar:

Anonym sa...

baby eftersom din mobil är död kände jag att det va lite meningslöst att skicka sms. Så godnatt älskling, vi får höras imorn elr typ fredag. danni ville komma förbi and shiat :)
saknar dig faktiskt! puss
/anton