torsdag 22 januari 2009

Dag feeeem

Inatt hade jag en detoxmardröm (Anton sitter bredvid och skrattar och kärleksmobbar mig). Drömde att jag var bjuden på middag hos en gammal kompis och jag bara åt och åt och åt. Drack vin och åt bärpajer och kom på lixom i efterhand att jag inte fick. Att allt lixom var förstört och att jag var en svag människa. Hujedamej.

Annars så är det över snart och det är rätt skönt för jag börjar få lite cravings. Framförallt i sociala sammanhang.

Jag och min bästis pratade idag och bestämde oss för att gå i ide. Det är ju det enda man vill göra, så why fight it? Helt enkelt dra sig tillbaka till 1 mars under ett täcke med en sisdåär 100 filmer, godis för hela tiden och sen komma fram när det blir vår. Då blir det pepp och beach 09. Men jag har iallafall styrt upp på ett bra sätt idag. Tänkt och klurat på hur jag ska återfå lite av den där känslan jag eftersträvar som januari är otroligt snål med.
Var efter mycket velande på mitt allra första spex-möte ikväll, och jag ångrar det inte. Det är som en enda stor familj på ungefär 40 pers och fram till april kommer det vara möten, fika och fester. Ordföraren varnade oss redan nu för vecka 17, då vi kommer bo på Sagateatern. Och jag känner peppen..

Imorrn är min enda lediga dag i veckan och då ska jag simma, träffa Annaisabella och se film.

Inga kommentarer: