söndag 2 november 2008

snö, sverige och släkt

i fredags landade jag i ett snöigt (!!) sverige. efter massa flygning och världens bästa uppmötande i amsterdam. merel, liz och martine och jag möttes på starbucks och fnittrade oss igenom några timmar. åh så obeskrivligt underbart. det bästa är vänner där man känner varandra väl, pikarna haglar kärleksfullt och inget ändras även när det verkar som att det gjort det.

sen blev det tåg och buss till västerås och därifrån roadtrip med kusinerna till karlstad. choklad och massa gamla 90talshits. sen har helgen spenderats med kortspel, god mat, promenader, massage och min släkt. vi ses så himla sällan att jag lixom glömmer bort att jag faktsikt tycker om dom. och det är otroligt kul att se hur typiska vi är, hur enormt mycket som går igen i våra engströms-gener. vi kör alla fört fort, svär lika mycket, är högljudda och busar mest hela tiden.

idag har vi åkt husbuss hela hela dagen. jag har läst dn, sovit, vi har lekt fimlleken, ätit på max och myst och pratat om jul. imorrn ska jag jobba. har inte jobbat på 12 dagar och är lagomt peppad.

1 kommentar:

Anonym sa...

Meh! Så nämner du inte ens att jag va me ;)