lördag 8 november 2008

friday, I'm in love

idag halkade jag på jobbet med cykeln. det är snorhalt ute och jag måste cykla på arbetstid. kollade på försäkringspapper men jag har ju inga direkt bestående men, bara skrapsår och noll motivation till att fortsätta cykla. hade det varit usa hade jag lätt stämt dom. 

det finns nog ingen bättre känsla att än komma hem en fredag och lägga in arbetskläderna i garderoben, därför att du inte behöver använda dom på hela helgen och sen krypa ner i badet. vet inte om jag nånsin kommer sluta förundras över fredagskänslan och hur skön den är.

ikväll har det varit systerhäng, precis vad jag behövde. svull och lördagsgodis (på en fredag, men det låter bättre med lördagsgodis) idol, youtube, gamla kort och tända ljus, te och updatelista. std:s, vikt och träning, corona, kärlek, människor och skvaller stod på listan. ingen kan få mig att skratta som hella åt hennes gester och beskrivningar.

perfekt fredag. och det bästa är; två dagar till. aaaah.

Inga kommentarer: