söndag 9 november 2008

sleepyhead

igår dansade vi som om det inte fanns någon morgondag. på två våningars 60, 70, 80 talstema. jag var brutalt ful, annas hår var snyggt och leffe och anton hade snyggaste afroperukerna. jag fick ont i fötterna och läste dn och åt mackor som efterfest.

innan dess hade jag en ypperligt skön lördag. långfrukost med te, tända ljus och tidningar med hella. sen blev det impuls seconhandtur till kupan, där jag fyndade. en megafin kappa (som iofs hella hittade men oj vad glad jag blev) för 50 spänn, (!) fina ljusstakar och annat småkrafs. sen pysslade jag hemma; satte in usakort i fotoalbum och såg beverly hills.

idag har varit en sån otroligt seg söndag, men på ett bra sätt. jag har sett serier (4 greys' anatomy, ett one tree hill och ett desperate) så jag befinner mig i någon slags koma. sen har jag och anton gjort kladdiga, oformliga chokladbollar och nu ska han slå på min nacke, för jag har en sådan dag då jag knappt kan böja huvet framåt.

Inga kommentarer: