torsdag 30 oktober 2008

memory lane

dom flesta har höjt på ögonbryna och sett förvånade ut när jag sagt att jag bara är här en vecka. och jag vet att det är kort men det var det jag kunde ha råd med, och det har varit så sjukt bra ändå. I got what I came for. har ätit på mina favvoställen, träffat dom viktiga, chillat och haft semester, spelat spelat spelat och bara hängt i den staden som är så hemma. 

idag har jag käkat blueberry pancakes på IHOP. sen tog jag en trip down memory lane til EF. och det är precis som förut, bara det att allt är annorlunda. jag fick prata med peter vid the front desk, krama om lauren och hämta mitt diploma i yellow house. och jag saknar det så mycket att det gör ont. om jag fick skulle jag göra om det, göra det igen. och igen och igen. 

shit vad länge det är tills jag får vara här igen.

Inga kommentarer: