torsdag 16 oktober 2008

please don't stop the music

veronica maggio/17 år - jag har aldrig riktigt fastnat för maggio, och hennes röst har varit lite intetsägande i hennes tidigare, men här kommer den till sin rätt.

the killers / human - dom gör det igen. fy vad bra dom är.

jonas brothers / burnin up - jag gillar den här låten och skäms lite. men till mitt försvar så trodde jag faktsikt det var maroon 5/gavin degraw eller liknande i början. (eller vad som helst förutom dom)

the fray / dead wrong - har lyssnat mycket på the fray på slutet, och det här är en av min favvolåtar.

ladyhawke/ pris is burning - trallar på refrängen som är sjukt skön himla ofta.

fuel / shimmer - jag har en hatkärlek till den här sortens musik. vissa låtar blir sådär dåligt, omelodiöst garagebands-tråkiga, men den här är rätt bra, speciellt början.

phoenix/ victim of the crime - en låt som får att duka på äpplet att vara något roligt.

Inga kommentarer: