tisdag 7 oktober 2008

underbara underbara

min psykolog sa till mig, när vi diskuterade livet och att bo ihop med nån, att "mest är det vardag och mest är man trött." därför är det så viktigt att man gillar sin vardag. jag gillar när dagar är bra utan större anledningar. så var det igår. kanske var det sovmorgonen, promenaden i solskenet eller providence och the hills (som jag totalt fastnat för.) eller så var det update med anna och en paxad göteborgshelg och en bokad biljett till boston och insikten om allt jag har att se fram emot. mitt mål är att ha något varje månad. oktobers pepp är usa, novembers är göteborg och farmors fest, december julen (vad mer behövs sägas?) och januaris är spa med systrarna.

idag har också varit en bra dag. trots 375 gäster att servera på äpplet, ett svullet lillfinger och enorm trötthet. jag och anton har ätit paltmiddag hos hans föräldrar och sen sett patrik 1,5. underbara vardagslyx. och imorrn är sista dagen av tio, innan jag är leeeedig på torsdag.

Inga kommentarer: