lördag 21 mars 2009

soul och solsken

Igår blev en bra kväll ändå, trots att jag var opeppad. Men efter en ledig dag med stepmuskel, en snabbvisit hos Anna som sydde klart min klänning och finmiddag med sambo-Anna så drig jag på korridorsförfest på Nydalahöjd där mitt spexfolk fanns. Jonglering, punch, prat om onda ryggar, darin och att gå in i lyktstolpar, skratt, spexreklam och sång. Sen mötte jag upp med mina sambosar + Maja och Andreas och vi gick på Invito där det var sjukt bra musik. Men Bollnäs-Anna och jag börjar bli gamla; det var så skönt att gå hem halv två och äta mackor och se sex and the city.

Idag har jag och Anna varit på second hand-runda. I love it! Loppis på sliperiet, myrorna, emmaus och så flera som hade stängt. Men vi fyndade massor och hade det väldigt mysigt. Köpte varmkorv och godis och lyssnade på soul och lämnade in massa kläder.

Sen har jag slumrat i soffan till Bangkok Hilton och läst lite Stieg Larsson och nu sitter Carro i min säng och vi har precis målat naglarna. Snart ska jag till Anton och se film och möblera om.

Inga kommentarer: