söndag 29 mars 2009

life will smile for you

Min helg har bestått av jobb, god mat, How I met your mother (mitt nya serier-knark) och sömn. Jag har varit så trött, så trött.

I fredags fyllde sambo-Anna år, så det blev fika på sängen och skumbad efter jobbet. Sen åt vi middag och på kvällen blev det massa fika och förfest. Lördag jobbade jag 7-16 och drack sen vitt te hemma hos Elisabeth. Pratade om gränser, tolerans och jobb. Sen åt Anna och jag ännu mera gomiddag, drack vin och diskuterade porr, att vara pryd, cigg vs snus och skrattade.
Vid halv nio var det Earth Hour och vi släckte ner allt och tände massa värmeljus. (Tack gud var laptopen så att jag ändå kunde se på how I met your mother.) Åt chips och analyserade sms.
Idag har jag och Annaisabella käkat brunch på Viskningar&Rop. Plazas hotellfrukost is the shit. Jag åt våfflor, Anna sill (!?). Snackade om visioner, framtidspepp och komunikation. Och så självklart lite tågluff. Sen har jag gymat och jobbat och sett lite mer How I met your mother (måste komma på en förkortning) och pratat med Linda och Sara. Nu ska Carro hämta upp mig.

Inga kommentarer: