onsdag 18 mars 2009

here comes the sun

Idag har varit en förträfflig dag. Den började med uppstigning halv sju, trots att jag var ledig. Solsken och samboskvaller i köket innan det var dags för spex på universitet. Så sjukt roligt!! Jag har ingen heder kvar, men som mina kära spexkollegor sa: det har man inte om man går med i ett spex. Sen träning, lunch och providence. Svängde förbi Carros jobb (jag älskar att bo i stan!) och fixade en tvåtimmars fika med henne på Starz. Nachotallrik, update, listor, latte och skvaller. Mötte Linda och Lejba på strandpromenaden och bjöd på middag (klyftpotatis, lax - vad annars? - och godis) och prat om livets alla mysterier. Carro var dagens ängel och lånade ut sin bil och jag och Anton tog en biltur i mörkret. Målet var sundsvall men vi kom bara till sörmjöle. Fint var det iallafall.

Imorrn ska jag till csn och polisen. Och se gossip girl och one tree hill. Mmm.

Inga kommentarer: