tisdag 16 december 2008

vem är du och vem är jag levande charader

I en utopi leder inte moderaterna Sverige, försover jag mig aldrig, tränar jag fyra dagar i veckan, kan jag sjunga som Mariah Carey och har alltid extra pengar på kontot.

Jag är en people-person, som mina vänner i Usa uttryckte det. Gillar sällskap, gäng, gemenskap, grupper och tvåsamhet.

Jag äter ofta fruktsallad och lysmelk.

Jag stör ihjäl mig vardagsidioti, ring-program på tv och skådisarna i Glamour.

Jag gillar att hitta det perfekta soundtracket.

Jag ger mig sällan in i debatter när jag vet att det inte kommer ge mig något.

Jag är besatt av att räkna mandaringklyftor.

Jag tenderar att läsa fort, ofta och bli helt uppslukad av min bok. Jag kan sträckläsa en bok på två dagar och är då nästan helt okontaktbar.

Jag är precis som min storasyster ibland farligt organiserad. Jag kan vad jag gjort dag för dag de senaste åren utantill, älskar min kalender och skriver några listor i veckan. Därmed kan jag också ha sjukt svårt för förändringar, eftersom det rubbar hela min planering. Syster Linda är den jag ringer när resten av världen inte förstår min planeringsmani och vi klagar tillsammans på att vi är dom enda i världen som funkar såhär.

Jag är klumpig som få. Liknar nog mest Elliot i Scrubs och går in i lyktstolpar och faller över allt som går att falla över.

Jag skrattar högt åt roliga saker. Såsom sarkasm, pinsamheter, gamla bilder, spex..

Jag är en typisk A-personlighet. Dominant, energisk och konkurrensinriktad.

Inga kommentarer: