lördag 27 december 2008

alla var där

igår..
tappade jag bort en sko
åt jag och carro ihopplockad middag, plattade håret och lyssnade på peppmusik
ramlade jag mitt i plazas stora trappa, inför alla vid stängningsdags. en kille böjde sig ner och frågade "gick det bra, askungen?"
var jag uppe i 21 timmar
dansade jag till leila k och jackson 5
åt jag världens godaste maxmål
skrattade jag åt johan och jonas på dansgolvet
träffade jag massa randoms och fint folk
var jag ute från klockan 20(!!)
blev jag hemskjutsad av sis och lekte med skidglasögon i baksätet med jonas

idag..
åt jag blåbär och glass till frukost
har jag sett sex and the city med sara, linda, jonas och mark
hängde jag och sis på mekka och bytte julklappar
var jag och hanna och fikade på waynes
har jag sett beverly hills och ätit avocado

imorgon..
jobbar jag i nio timar med start kl 7

Inga kommentarer: