tisdag 30 december 2008

2008

* Höll du några av dina nyårslöften: kollade igenom dom igår, inte alla men några. typ hälften

* Dog någon som stod dig nära: nej

* Vilka länder besökte du: usa, usa, usa

* Är det något du saknade år 2008 som du vill ha år 2009: mindre kaos.

* Vilket datum från år 2008 kommer du alltid minnas, och varför: 3 januari, för då flyttade jag. iochförsig minns jag alla dagar.

* Vad var din största framgång i år: att flytta till usa, att överleva, och att hitta tillbaka till musiken.

* Största misstaget: jag har lärt mig av allt.

* Bästa köpet: mina loppisfynd

* Vad spenderade du mest pengar på: resa till usa tre gånger

* Gjorde någonting dig riktigt glad: usa, the calloways, mina bad mother fuckers.

* Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om år 2008: johnh mayer - belief. i'll be med edwin mccain. evermore's I'll never let you go. melee - built to last. my cool med adam tensta. och hundra till.

* Största upptäckten: att äkta vänskap överlever allt.

* Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år: megaglad och megaledsen

* Vad önskar du att du gjort mer: tagit hand om mig själv.

*Vad önskar du att du gjort mindre: skadat mig själv, på alla sätt.

* Blev du kär i år: JA

* Blev du arg i år: oh yes. men mest besviken

* Bästa boken du läste i år: vet inte. men jag sträckläste bitterfittan och män som hatar kvinnor. och nu är jag fast i sista harry potter.

* Största musikaliska upplevelsen: highlights

* Något du önskade dig och fick: allt jag ville att usa skulle bli, blev så.

* Årets bästa film: åh så svårt. jag har sett så mycket film. men P.S I love you är ju en av dom.

* Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre: ja.

* Hur skulle du beskriva din stil 2008: klänning och lite gothisk, iallafall om man frågar folk i usa

* Vad fick dig att må bra: livet i Usa. försommar i sverige.

* Vilken kändis var du mest sugen på: björn gustafsson

* Vem saknade du: calloways, anton, anna, carro och resten av alla som jag varit ifrån

* De bästa nya människorna du träffade: the calloways. mina lärare, the RA's, min klass.

*Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut: ja. flyttade utomlands, körde bil i usa, roadtrippade, körde motorcykel, klättrade uppför en vägg och besökte amerikanska armén.

* Årets serie: one tree hill (som aldrig sviker förutom en gång) och scrubs

* En värdefull läxa du lärt dig i år: "when you really want something to happen, the whole universe conspires so that your wish comes true"

* Citera en sångtext som summerar ditt år: I remember when, I remember, I remmeber when I lost my mind. It was something so pleasent about that place.

Inga kommentarer: