söndag 24 maj 2009

sommarregn och shopping

Idag vaknade jag upp med sår på tårna, ett inflammerat öga, marinad i min väska och rödvin över hela min klänning. Det var en bra kväll igår. Idag har det sommarregnat och jag har sprungit och haft en skön lugn morgon. Sen blev det shoppingspree med Anna och Anna. Först en sväng på Myrorna och Kupan, och sen hade vi hela Annas mammas butik i Holmsund för oss själva. Anna hade nycklar och kunde kassan och vi sprang omkring halvnaka och provade hela affären. Sjukt kul. Kände oss väldigt VIP-iga. 3 klänningar, ett par jeans, en liten vit kofta och ett häftigt 60tals-linne senare var vi hemma.
Myrorna


Roadtrip i Obbola/Holmsund

Helena och jag kryssade oss igenom stans alla människor och slog oss ner vid vattnet.

Vin på Sjöbris och diskussioner om självkänsla/självförtroende



Sen åt Helena strips, jag tvättade, vi skrev pepp-listor och såg Grey's Anatomy med den största cliffhängern någonsin.

Inga kommentarer: