fredag 8 maj 2009

FYI

One Tree Hill säsong 6 is kicking some baby growing ass

Jag har sett två väldigt bra filmer i veckan. Gone Baby Gone som var totalt oförutsägbar och väldigt spännande. Och inspelad i Boston. Ikväll har jag och Anna sett What's love got to do with it. Det var ödet helt enkelt.

Man behöver ha AC i bilarna på jobbet. Jag gillart.

Idag har jag fotats för Vk. Det var dagens fråga men kändes mer som dagens skabb.

Jag har gjort linssoppa i veckan. Detoxen går bra men Anna och jag hallucinerar om mat.

Din mamma-skämt kommer aldrig bli ute, iallafall inte enligt spexet. Det kom vi fram till när vi städade vår lokal på Haga. Vi samlade massa skräp, skruvade loss, bände sönder och försökte få nån ordning i kaoset. Jag vek tyger och hade djupa samtal om lumpen och självbild med Skalman.

Jag läser en bok som heter "Jag dödade mitt barn" just nu. Handlar om förlossningsdepression. Biografier verkar förövrigt vara något tema för mig just nu. Dom tre senaste har varit Anhörig, Hemlös - med egna ord och Svinalängorna.

Det har varit en ganska lugn vecka faktiskt. Skönt att komma hem och slözappa mellan kanaler. Sitta på hallgolvet och prata om dagen. Äta mat tillsammans. Visa dåliga youtubeklipp för varandra. Se sex and the city på kvällarna. Ha sambos omkring sig helt enkelt.

FYI så ska jag sova nu. Börjar sju imorgon.

Inga kommentarer: