torsdag 14 maj 2009

sjukling

Jag är fortfarande sjuk. Känner mig som en överkörd ekorre. Jag roar mig med att stirra in i lampan för att nysa. Göra playlists på spotify, som jag är helt förälskad i. Har gjort en 50/60tal och en för varje år, 2002-2009. Se på tv (providence och gilmore girls), film (lost and delerious) och serier (how I met your mother, gossip girl och oth, som förövrigt var så bra att jag såg det två gånger). Äta middag med Anna. Ha öråd med mina sambosar. Äta morotskaka med systrarna och skriva listor med rotation och diskutera PF (personlig framgång, ny sak på listan!) och ge varandra läxor. Skriva långa usa/tågluffs- to-do-lists på Wayne's med Anna och försöka göra lite av det, men det är SÅ tråkigt. Läsa DN i sängen. Sy klart min omsyning av min gula underbara klänning. Dricka te, knapra halstabletter och äta apelsin som Annaisabella var gullig nog att komma förbi med.

Stora lillasyster som fyllt 19

- Vem är könis?

-Din vagina

1 kommentar:

Helena sa...

jag har suttit och tänkt på ordet slidkrans idag..