måndag 4 maj 2009

soldränkt


Människan är ett konstigt släkte. Vi vänjer oss så himla snabbt vid saker. Som att kunna ligga dagarna i ända i en soldränkt balkong. Och vi vänjer oss av nästan lika snabbt av vid saker. Tur är väl det. Hur skulle jag annars ha klarat 6 månaders vinter?

Iallafall. Jag har varit ledig i helgen. Grillade med spexare på valborg


Jakob, Erik, Miranda, Linus och Anna på Campus



Fredagen började med 1:a-maj-tal på torget och glass till frukost

Sen åkte vi hem och firade mamma som fyllde år.


Tim badade fastän isen låg kvar



Vi grillade vid snårtjärn och Linda åt sallad utan bestick.



På kvällen hängde jag hemma hos Erik som har jättesnygga väggar. Där spelades det även rollspel. Jag förstod lite mer än sist.


Sara är tillbaka i stan och Linda och jag åt quinoasallad (jag detoxar igen) med henne på balkongen. Vi gick hundpromenad och kollade på hysteriskt roliga musikvidoes med GES, snokade på apberget och såg Fucking Åmål.




Sen promenerade jag ner på stan och gick på Shape up med Anna och Sofia. Anna fick hicka och Sofia sympati-höll andan med henne.




På söndagen städade jag hela lägenheten, gick powerwalk runt broarna, sydde och dolade och sen slutligen åt jag middag med dessa sötnosar.



Inga kommentarer: