tisdag 19 maj 2009

believe that dreams come true every day, becasue they do

Idag har jag varit hos frisören. Jag är gesällmodell åt en tjej, så hon övar på att rulla mitt hår. Idag färgade hon min utväxt och klippte igenom håret, allt medans jag lyssnar på p3 star och läser. Sicken lyx!
Efter lite telepati kom Hella förbi och såg nyaste (sista!?) one tree hill med mig. Det var bästaste bästaste bäst!! Finns inga superlativ som räcker till, dom har ju varit mina bästa i sex år nu.
Har träffat Carro två dagar i rad. Det behövs nu, för hon flyttar snart. Igår fikade vi på Schmäck och pratade om stilar och jobb och jag välte ute allt kaffe.
Anton och jag busade i två timmar igår innan vi kunde bestämma oss för kycklingsallad till middag. Och så gjorde vi smoothies/milkshake och såg sex and the city och pratade länge länge.
Och jag var ute och sprang längs älven. Jag springer bäst på känsla och impuls. Jag hade bättre kondition än jag trodde och fick inte ont i benhinnerna. Och ikväll ska jag spela beach.

Inga kommentarer: