onsdag 11 februari 2009

Nyaste nytt

Måndag var jag ledig. Sovmorgon och ett par gossip girl på morgonkvisten, sen gymade jag tills jag skakade. Jag och Anna lagade köttfärsås, planerade tågluff och hade syjunta. Sjukt bra. Sen åt jag och Kicki chokladbollssmet, drack te och såg traffic.

Tisdag blev jag inkallad på extrajobb. Min ekonomi jublade. Tränade dubbelt på iksu, först cykling och mage och sen gympa 2. Därefter assisterade jag syster i bakande och fixande inför kalas. Hon hade gjort en lång ormtårta och jag fick updata mig med Carin.

Idag efter jobbet var jag, pappa och Linda på Estern Palace och käkade buffé och gick på födelsedagsbio. (Bättre sent än äldrig..) Vi såg revolutionary Road med fantastiskt skådespel och oväntat slut.

Förövrigt rensar och rotar jag i min lägenhet, har fått ihop en hel sopsäck. Aah, tillfredställelse! Jag är snart ikapp på gossip girl och Anton ska köpa en reptil. Jag försöker vara tolerant.

Inga kommentarer: