fredag 20 februari 2009

Dagens ilandsproblem

Hur flyttpackar man när man under 4½ års tid samlat en hel brudkista och nu ska flytta in med två tjejer som har allt, och sen flytta till Usa och starta ett nytt liv? Seriously. Det är dagens problem. Jag har rensat och rensat och börjat packa så smått, men stannar hela tiden upp och måste fundera. Ska jag spara mitt fula durkslag? För att börja använda igen om 2½ år eller slänga och köpa nytt när jag kommer hem igen? Gah. Ge mig tips.

Annars är det sköna sköna fredag idag (efter en förträfflig torsdag som innehöll spex-möte och fika på Wayne's med Carro) med kortdag på jobbet, gym på iksu, skräptv, klyftpotatis (vad annars?) och min allt mer återkommande fredagsritual; hemmaspa. Bada badkar, raka benen, fotvård, måla naglarna, lägga ansiktsmask, bodyscrub.. you name it. I love it!

Nu ska jag se lipstick jungle och äta chokladhjärtan. Ciao!

Inga kommentarer: