torsdag 9 april 2009

mama needs her sugar

Jag har lov! Och det känns faktiskt nästan som när jag gick i skolan; har jobbat och spexat så sjukt mycket sista veckorna, men nu har jag ledigt från både jobb och spex i en vecka.

I tisdags spexade jag i 9 timmar. Vi spelade in två reklamfilmer, varav en sjukt rolig parodi på Pimp my ride på ica (tack Anton!) och sen hade vi ett stort genomdrag av hela spexet, med omstarter, raj, applåder och synpunkter. Igår drog jag och Anna på Olles och käkade middag. Fett värt. Drack vin och såg FÄRJESTAD TA SM-GULD (jag bröjade nästan gråta) och pratade om allt mellan himmel och jord. Sen blev det världens godaste kladdkaka, lite underställ och sex and the city hemma.

Nu är jag hemma efter ytterligare ett spexrep och jag ska mysa med Jason Mraz, smoothie, målade naglar och how I met your mother.

1 kommentar:

anna sa...

lisa din relation med "how i met your mother" börjar starkt likna ett beroende. jag kanske måste komma hem och skicka dig på avvänjning...