söndag 12 april 2009

Infinity

På mina två lediga dagar har jag:

- Sett massa massa How I met your mother. (Anna vill skicka mig på avgiftning och Annaisabella säger att det är farligt när man (jag) säger att man umgåtts med How I met your mother hela dagen. Jag hävdar att alla behöver ett hälsosamt knark)

- Sytt en tyllkjol

- Tränat på iksu

- Lagat alternativ påskmiddag (grillat och klyftpotatis, vad annars?) med the BMF's

- Letat alternativa plastpåsepåskägg (jag hittade mitt först, i vattenkokaren)

- Spelat spel (med andra ord och munchkin) och skrattat mig halvt fördärvad

- Fikat med Maggie på Wayne's. Pratat om laktosfri mjölk, Stieg Larsson, status och relationer.

- Turbodruckit te och turbocatchat-up med Carro

- Haft förfest hemma hos mig med charader

- Shakat ass på TC med Danni, Anna och Caroline


Jag har haft det galet bra helt enkelt. Älskar mitt gäng. Och nu drar jag till Åre om 7 timmar.

Inga kommentarer: