måndag 20 april 2009

kafferep

Min helg har innhållit spex och fika. Och kärlek.

Lördag morgon väckte Anna mig och vi drack te, läste dn, lyssnade på Gyllene Tider och städade och sen färgade jag hennes hår. Tog en solskenspromenad till lärarhuset där vi repade i fem timmar. Sen låg jag hela kvällen i Antons säng och pratade om allt mellan himmel och jord. Åt chips och gick nattpromenad och somnade till Scrubs.

Söndag fikade jag i 7 (!) timmar. Först kladdkaka och megaupdate på Mekka med systrarna. Sjukt längesen vi sågs. Listan var redo och dom är underbara. Sen drack jag smoothie utomhus på Wayne's med Sara. Pratade om prestationsångest, musik och allt annat som hänt. Sen var det födelsedgsfika hos Carro. Hon var bossig och fullkomlinge tryckte i oss mat. Soppa, sallad, havtornscosmo, paj, panacotta, blåbärsmousse och två tårtor. Galet. Sockerchoken var total.

På kvällen flyttade vi in på Saga. Byggde dekor, flyttade ridåer, bar och dolade.
Idag har jag min spext-shirt på mig.

Inga kommentarer: