onsdag 24 juni 2009

hengelo

Jag och Liz har hennes foraldrars enorma, lyxiga, afrikan-inspirerade hus for oss sjalva. I morse sag vi Hancock och sen badade jag i deras pool (!). Vi drog pa sightseeing i Hengelo: fick se Liz's high school, sota sma gator fyllda med tegelhus, och en jattestor nationalpark med slott och vatten och stora stora trad. Jag gillar verkligen det jag sett av Holland so far. Det ar neat, clean och paminner valdigt mycket om Sverige, pa ett bra satt. Vi at pannkakslunch (som var mer en pizza med ost, skinka, champinjoner, tomater osv pa) vid en lekpark och roade oss med att titta pa fiskar och barn som lekte. Ikvall har Larissas van Fredrik varit har, som ar kock. Han har lagat supergod middag at oss och serverat oss Cosmopolitans medan vi alla sag Sex and the city.
Nu ska vi sova. Imorgon: Amsterdam










1 kommentar:

Anonym sa...

ey jag har inte fatt nagot mejl!! skicka igen. puss! helena