söndag 23 augusti 2009

uppdatering

Någon anonym frågade om bloggen var nedlagd. Svaret är; jag vet inte. Har börjat blogga på Amelia och får ut det mesta av min skrivabstinens där.

Senaste tiden har jag kramat ur sista sommardropparna. Badat bastuflotte med the BMF's, ätit kräftor, varit på tisdagsrex med Anna och blivit uppraggad på det konstigaste sättet, ätit middag med stora familjen och respektive och spelat spel och vunnit i skitrolig musiktävling. Jagat lägenhet runt hela stan med Anton. Biffat med Hella på Iksu och skvallrat OCH börjat se om One Tree Hill från början. Sett Ally McBeal, lyssnat på Missy Higgins och läst självbiografier.

Idag är det varmt, jag jobbar och har ont i hela kroppen. Huvudet, öronen, käken, ryggen, benen, nacken och den förbannade visdomstanden. Oscar är på besök, vi ser på film och skrattar åt dåliga serier på MTV, lagar mat och sjunger Fredagsmys hundra gånger i rad.

Jag ser fram emot nästa vecka.

Inga kommentarer: